søndag 31. januar 2010

Litt av hvert :)

Under ser dere vår nykommer fra kennel Kjennekroken :D En fantastisk liten gutt med et herlig temperament :) Tusen takk til Kirsti og Tommy for at vi fikk kjøpe denne flotte karen :) Skal legge ut mer info om Webber på hjemmesiden.

Luna fikk løpetid i mellomjula, og tidlig i januar dro Luna og jeg på en jentetur til Finland for å hilse på Boldandbrainy Wiseguy. Det ble kjærlighet ved andre blikk (Luna måtte sette han litt på plass først ;)), og vi fikk det vi kom for :D Så nå krysser vi alt vi har for at det kommer noen nydelige valper i begynnelsen av mars. Er veldig glad for at jeg fikk mulighet til å låne Aatos, han er en utrolig vellbygd og trivelig hannhund. Det er ikke noe i veien med lekelysten hans heller, så tror dette kan bli spennende :)

Luna (N Uch Asthorry's Electra Luna Star)

Aatos (Fi SE EE ch Juniorwinner 07 Boldandbrainy Wiseguy)

Harriet har trent litt agility og grunnferdigheter i det siste, og første helgen i februar reiser jeg, Annica og Eirin til Moelv for å konkurrere i agility. Gleder meg masse :D I dag er det -21 grader utenfor hos oss, men vi må vell en liten tur på agilitytrening allikevell :D Bli jo ikke bedre uten trening ;)

2 kommentarer:

Birko og Dixi sa...

Så moro at dere også skal til Moelv da :) Da sees vi sikkert der:)

Hilsen Elin, Birko og Dixi
www.dogdahl.com

Marianne Nørholm sa...

Det blir hyggelig ja :D Gleder meg masse :)