søndag 2. mars 2008

Møt Trulte


De som hadde Trulte før kunne ikke ha henne lenger, så nå er hun i Jarveien 25 :)
En utrolig søt og trivelig pomeraniantispe som jeg tror kan bli ganske pen når pelsen kommer tilbake. Hun går godt sammen med JRT'ene, men synes kattene er litt skumle ;) Det varer vell ikke lenge, hun lærer nok snart av de andre at de ikke er skumle i det hele tatt, heller det motsatte.


Vell, siden jeg har to JRT valper hjemme for øyeblikket blir det litt mye liv i heimen med en firbent avlegger til. Så om noen vet om noen som ønsker en liten black and tan pomeranianfrøken på fôr så må de bare kontakte meg :)


Noen flere bilder tatt i dag av frøken Trulte:








2 kommentarer:

Lillian sa...

En vakker liten dame! *smelt*

Hadde det ikke vært for Wiggo og resten av mine medbeboere så kunne jeg godt vært fostermamma for enda en dame. Men av en eller annen grunn så får jeg ikke lov til å beholde alle sammen! ;)

Jeg kommer til å bli en ensom gammel dame som dør med 65 pommer rundt leggene på meg!! :) hehe...

Er det Harry som skal få bli pappa?? altså til Pernille?

ChatrinesLiving sa...

Heisann Marianne!
har du sett for en søt frøken! Kansje hun skal bli ei "Tromsø-bærta";)
Grattis med blogg!
Gøy å følge med!
ta gjerne en titt i min blogg også;)
Den er jo ikke bare for Chablis, men hun er der hun også;)
Hils gjengen!