mandag 21. april 2008

Om litt og mange ting :)

Får ikke oppdatert hjemmesiden min, domeneshop vil ikke la meg laste dem opp nye sider..


Så da får jeg skrive litt her :)



Først vil jeg gratulere Nemi (Nordsand Elastica) og hennes eier Hilde med BIM og cert på NKK's utstilling i Narvik i helgen! Kjempestolt er jeg :)


Et bilde av den pene hunden;)


Har også fått noen mye bilder av Bunny (Nordsand's House Bunny) som bor i Tsjekkia. Hun har vært på sitt første valpeshow, og ble 2. beste tispe. Gratulerer til eier Veronica :)
Noen bilder følger under:





Vell, det nærmer seg årets happening, utstillingen på Sunndalsøra. Det er da utstillingssesongen begynner, og nå gleder jeg meg masse :) Skal stille 5 hunder der, og regner med å treffe masse trivelige mennesker etter en lang vinter i utstillingsdvale ;) Skal oppdatere bloggen med resultater når vi kommer hjem.

1 kommentar:

Lillian sa...

Det er ingen vits i å komme på utstillingen i helga for vi har planlagt å vinne alt.. hehe...Det var dagens utpsyking!