fredag 30. mai 2008

Tigern

Da er han endelig her :) Og jeg oppdaterer endelig bloggen igjen ;)
Han som er her er Tigern, Iona Strings of Fire på stamtavla. Har kjøpt han hos Iona kennel i Australia.
Han er etter Ch Iona Cycleon Outnabout og Ch Alloomic La Frmme.
Å få han til Norge var ikke akkurat veldig lett... Han skulle egentlig ankomme en uke før han faktisk kom. Det var så masse tull med flyavganger, bekreftelser og gudene vet hva det ikke var problemer med.. Men da de først ble sendt fra Dogtrainers i Australia gikk alt greit, og vi kunne hente dem på tirsdag. Vi er jeg og Nina på kennel Terrywawe. Hun har kjøpt søsteren, så de to reiste heldigvis sammen :)
Har tatt noen bilder av Tigern i dag, han er kjempenydelig, og har et herlig gemytt. Han ble akseptert av resten av gjengen med en gang.

Flinke gutten står pent ;)



Nedenfor er noen bilder fra turen Nina og jeg hadde hjem fra Gardermoen med våre to håpefulle :) Vi måtte stoppe og la galskapen få springe fra seg, og det gjorde de. Det ble også noen badeturer, det så de ut til å like :)

Galskapen er løs :)

Skulle egentlig ta bilde av Bindi, men Tigern kom i full fart

Søsknene utforsker den norske naturen

Badetid





Til slutt må jeg bare ta med et av bildene jeg tok av moskus :)
Er jo ikke ofte man ser disse dyrene. Vi holdt god avstand ;)

Må få takke Nina for en kjempetur. Turen til og fra Gardermoen gikk som en drøm,
ikke noe tull når man kjører mercedes ;)

Og må selvfølgelig også takke Flo Ferguson på kennel Iona for denne gutten.
Er utrolig fornøyd så langt.

2 kommentarer:

Sissel sa...

du så moskus, men så du ull?

Marianne Nørholm sa...

hehe, ja masse, men var ikke så nær at jeg fikk tak i noe..
Syntes det var tryggest å holde litt avstand