onsdag 1. oktober 2008

Bunny og Izzie

Fikk mail fra Tsjekkia for noen dager siden. Bunny fra Lunas siste kull hadde vært på to store utstillinger, og blitt beste juniortispe på begge :) På den ene hadde hun også blitt plukket ut som en av de 6 beste juniorene av alle rasene :) Artig når oppdrettet gjør det bra :) Om hun blir beste junior en gang til så blir hun juniorchampion. Så vi får bare krysse fingre.

Et bilde av henne som jeg fikk på mail:
Og så var Izzie på besøk en dag, og da måtte vi jo trimme litt, og så ta noen bilder. Elisabeth og Frode hadde vært veldig flinke til å trimme henne selv, så jeg trengte bare ta litt småpuss :) Jeg synes hun har blitt en riktig så pen liten dame :)
Nedenfor noen bilder så dere får se hvordan hun ser ut i dag:

Pene jenta :)


Hun er fryktelig ivrig, så ikke lett å få henne til å stå i ro ;)

Lava Sofie passer på så ikke Izzie faller ned fra bordet :)


Ellers så går livet sin vante gang. Har egentlig litt for mye å gjøre, men trives med det :)
Samba vokser og trives, må få tatt noen nye bilder av henne om ikke så alt for lenge.
Izzie har enda ikke fått løpetid, vi venter i spenning. Emma er blitt parret, og virker å være veldig drektig.

Og sist, men ikke minst, jeg har meldt meg på ikke mindre enn 4 hoppkonkurranser.. To uoffisielle klubbmesterskap, og to konkurranser i Årnes. Så nå er vi igang :)

1 kommentar:

Janne & Co sa...

Hei på dæ Marianne. Sååå stilig bloggen din har blitt da. Ååå så fin Bunny e. Men det e no all hundan dåkkers da : ), men Bunny e litt spesiell synes æ da. Dåkker får ha ei fin helg. Æ ska på Åge konsert i Huseby hallen på lørdag, så planen min e klar for helga. Greit når det tar kun 2 min å gå hjem: )